Week 4: Tranquilo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 4: Tranquilo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 4: Tranquilo

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

05 Maart 2012 | Costa Rica, Puerto Viejo

Het was weer een rustige week zonder te duiken, mijn oren zijn nog bezig met herstellen.
Maandag heb ik heel de dag in de winkel gewerkt, het was super rustig, het was ook een vrij grijze dag.
Dinsdag met ik met Joel (mijn instructor) midden in het regenwoud gegaan in de Bri Bri terratorium (een indianen gebied) Hij moest daar kijken voor een plek waar hij zijn huis wil bouwen, hij heeft een stukje land gekregen van een vriend van hem. Het was een super mooie tocht! Echt midden door het regenwoud, we zijn ook langs een riviertje gegaan, was echt geweldig! Na de tocht kregen wij een rondleiding door het gebied door een echte indianen! Hij liet zijn plantage zien en zijn terratorium. Oftewel, het was echt een topdag!

Woensdag heb ik niet veel bijzonders gedaan, alleen maar een beetje heel de dag in de hangmat gelegen. 's avond ging ik samen met Guillermo (de stagebegeleider) naar een pokeravond! Er waren veel Nederlanders, 6 met mij meegerekend. Ik ging super goed! Alleen op het einde had ik alles verloren :( Ik ben wel maar 10 dollar kwijtgeraakt voor een hele leuke gezellig avond, de winnaar ging met 160 dollar naar huis! Dat had ik ook kunnen winnen!

Donderdag heb ik gewerkt in de winkel, was weer een rustige dag.

Vrijdag ben ik gezellig met Joren wezen kayakken in de rivier, daarna hebben we in de zee gekajakt en lekker met de golven gespeeld. Ik had paar mooie golven te pakken gekregen. Is echt grappig, surfen met een kayak :P

Zaterdag Heb ik heel de dag geleerd voor rescue diver, 's avond ben ik gezellig uit geweest in Puerto Viejo, dit was wel een gezellige avond, veel Latina's :O
Zondag was een hangover day, ook weer niet veel gedaan, tranguilo. 's avonds lekker gebarbecued. Dit was wel lekker. lekker vroeg naar bed gegaan, ik was echt kapot.

  • 07 Maart 2012 - 19:03

    Oma Van Jeffrey:

    leuk weer iets te horen van jou,hier vandaag koud,amper 10 gr,bij jou 30 zag ik!! let goed op het duiken,is niet goed voor je oren!nog veel groetjes van ons.xxx
    oma en oma

  • 07 Maart 2012 - 19:04

    Oma Van Jeffrey:

    ik bedoel natuurlijk oma en opa!!!!

  • 10 Maart 2012 - 09:06

    Joke En Frans :

    Hoi Jeffrey,

    Gisteren veel leuke verhalen gehoord via jouw mama over jouw avontuur daar.
    Geniet van de mooie dingen.
    Die ervaring pakken ze van jou niet meer af.

    Groeten uit Nederland, van Joke en Frans van den Eijnden.

  • 11 Maart 2012 - 15:37

    Wil:

    Hey Jeffrey,

    Leuk om je verslagen te lezen. Ik wou dat ik 19 was dan zou ik het wel weten!
    Hoop dat je oren wer snel herstellen.Ik hou je verslagen in de gaten. Veel plezier nog de komende tijd!

    Groeten,
    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 15817

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: