Week 5: Deep Woods - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 5: Deep Woods - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 5: Deep Woods

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

12 Maart 2012 | Costa Rica, Puerto Viejo

Het was weer een rustige week, de laatste week zonder duiken! (als het goed is)
Deze week was zo rustig dat ik niet eens weet wat ik precies heb gedaan en op welke dag. Dinsdag en Woensdag heb ik geleerd voor Rescue Diver en woensdag ben ik geslaagd voor theorie Rescue Diver! Ik kan nu eindelijk met Dive Master beginnen. Ik dat dit gevierd met een biertje en voetbal gekeken. (ja ik kijk voetbal tegenwoordig)
Donderdag ben ik samen Joren naar de supermarkt gegaan om weer week inkopen te doen. Ik heb zelf perongeluk voor 2 weken ingekocht :O

Vrijdag ben ik weer naar de dokter geweest, mijn oren zijn weer helemaal goed!
Zaterdag ben ik weer naar het regenwoud gegaan in de bergen, we hebben Joel weer geholpen met het schoonmaken van zijn landschap waar hij zijn huis gaat bouwen. Ik heb mij goed vermaakt, lekker heel de dag met mijn machete gespeeld.

Zondag zijn we weer terug gegaan om verder te werken, dit keer zijn we zelfs wezen kamperen, we hadden onze basekamp opgezet, je mag in het regenwoud niet op te grond slapen, dus we hebben lekker in hangmatten geslapen. Lekker kampvuurtje erbij met lekker worstjes en aardappels. Ik vond het best wel spannend om s nachts in het regenwoud te zijn, het regende ook heel de nacht dus het was een mooie ervaring. Ik heb wel maar 4 uurtjes geslapen. Ik ben hartstikke kapot, vanavond lekker vroeg naar bed! Morgen eindelijk weer duiken!

  • 18 Maart 2012 - 15:06

    Agaath:

    Mooi dat je oren herstelt zijn! Dan kan je tenminste verder met je master. Gefeliciteerd mt het behalen van je theorie. Blijf genieten van het pure leven aan de rijke kust!

  • 18 Maart 2012 - 18:12

    Dave:

    Kijk, die jongen weet wat leven is, bier en voetbal ;) Gratz met u theorie kerel :)
    En natuurlijk nog bedankt met je telefoontje woensdag he ;) Nog veel plezier he gekke man ;)

  • 18 Maart 2012 - 19:20

    Stan:

    Yo man, ik heb je blog gevonden :D.
    Episch wat je meemaakt. Ik hoop snel weer meer te horen Jeffco!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 15846

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: