Week 17: Adrenalina - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 17: Adrenalina - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 17: Adrenalina

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

05 Juni 2012 | Costa Rica, San Martín

Maandag ging ik raften met de Michael en Pete, het was geweldig! We werden 's ochtends opgehaald door de organisatie. We werden afgezet bij het bureau van Exploradores, we kregen daar ontbijt, na het eten reden we naar de rivier. Het was eindelijk zover, lekker raften! Hier heb ik van gedroomd!
Het raften was geweldig en lang, we raftte midden door Internationaal Park La Amistad. Na ongeveer 2 en een half uur raften hadden we lunch. De lunch was ook super lekker. Na de lunch raftte we ongeveer anderhalf uur. Het was de dag van mijn leven. Lekker over een gevaarlijke rivier heen. Geweldig! Ik was na het raften ook echt moe. 's avonds toen ik weer terug was bij de hostel zijn we nog met paar mensen uit geweest naar een bar met een live band. Ik had deze nacht maar 3 uur geslapen want dinsdag pakte ik de bus van 5:30 uur terug naar de boerderij.
Rond 8:00 uur kwam ik aan bij Caballo Blanco. Dit keer werd ik gelukkig wel opgehaald door Omar, ik hoefde maar 5 minuten bij Caballo Blanco te wachten.
Enmaal weer bij de boerderij aangekomen moest ik weer werken. Ik had de mensen hier alles uitgelegd wat er was gebeurt dat weekend. Er waren veel mensen bij de boerderij, 23 man! De meeste mensen zijn hier voor de perma culltuur cursus. Deze dag moest ik het zwembad schoonmaken. In de middag moest ik de geiten ophalen. In de avond ben ik lekker vroeg naar bed geweest.
Woensdag begon het echte werk weer.Ik moest samen met Joren langs de slaapkamers een goot maken. Alleen ik had op de verkeerde plaats gegraven, dus we moesten hier in de regen snel banden leggen, dit moest snel gebeuren omdat we anders erosie veroorzaken en dat is helemaal niet de bedoeling.
Ik weet niet wat ik donderdag heb gedaan, in de middag hadden we weer een clean up party, ik moest weer de studio doen.
vrijdag hadden Joren en ik de banden verbeterd, ze waren niet helemaal goed, in de middag moest ik de geiten doen.
Zaterdag heb ik niet veel gedaan, ik had helemaal geen zin om te werken en Joren ook niet, dus we hadden niet veel gedaan. In de avond had ik een feest georganiseerd, het was heel gezellig! Ik had mijn laptop aangesloten op de boxen in de studio en ik speelde heel de avond muziek. Achter de slaapkamers was er een kampvuur. Een succesvolle avond!
Zondag had ik helemaal niks gedaan, lekker uitgerust van de week. Het was ook weer lekker weer zoals elke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Martín

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15849

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: