Week 3: wat een pech! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 3: wat een pech! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 3: wat een pech!

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

01 Maart 2012 | Costa Rica, San José

Sorry voor de late plaatsing van dit verslag, ik had heel de week geen internet, dus vandaar.

Ik kan helaas maar heel kort over deze week zijn, maar ik ben wel een leukje weetje te weten gekomen: Playa de Punta Uva, waar ik nu stage loop, staat in de top 5 van 's werelds mooiste stranden! dat was wel echt cool om te weten! Het is ook echt een prachtig strand.

Ik heb deze week maar 2 duiken gehad, het ging telkens niet goed met duiken, ik hoorde de hele tijd heel erg slecht na het duiken en ik kreeg ook altijd een kleine bloedneus, dit is allemaal normaal maar ik ben toch maar voor de zekerheid ben ik vrijdag maar naar de dokter gegaan, het is vrij ernstig: ik heb 2 ontstoken oren en mijn rechteroor heeft al paar keer een interne bloeding gehad, dus ik was eigenlijk super blij dat ik naar de dokter ben geweest. Ik heb medicatie gekregen en het gaat nu allemaal beter gelukkig!

Woensdag ben ik gezellig opstap geweest in Puerto Viejo, het is elk avond feest daar, was wel een leuke avond, veel Tequila gedronken :P dat merkte ik de volgende dag wel. Het was zeker wel een leuke avond.

Zaterdag ben ik naar de verjaardag geweest van Andres, dat ik een man dat werkt op de duikschool, ik mocht alleen geen alcohol drinken door de medicatie. Maar dat maakte niet uit, ik heb gezellig heel de avond salsa gedanst met de Latina's, was super gezellig! Andres had ook een hele lekkere zelfgemaakte soep, Carribische steil, was echt lekker!

Zondag ben ik wezen strandvoetballen met de lokale mensen, ja, Jeffrey dat voetbalt :P Was ook super leuk alleen ik heb door het voetballen mijn linkervoet gekneust :(

Oftewel, het was een een week met veel pech, kapotte oren, gekneusde voet. Maar de feestjes compenseerde het wel goed. Het was toch wel weer een geslaagde week hier in het paradijs!


  • 02 Maart 2012 - 10:43

    Mandy:

    hee jeffrey!!!
    zo te zien heb je het naar je zin daar, gelukkig
    alleen wat een pech met je oor en voet enzo.
    heb je mijn e-mail aderess ??
    anders kan ik die wel ff sturen en kunne we mailen,
    en hoe zit het met de latinas daar ? haha
    heb je er al veel aan de haak geslagen
    nog veel plezier daar en kijk uit he !
    xxxxxxx mandy

  • 02 Maart 2012 - 16:26

    Flex:

    Wa bende toch aan t tobbe jongen. maar goed van je dat je zelf niet zo rap uit het veld laat slaan. Na al die pech zal het we beter moeten gaan volgende week. geniet er van jongen ;) groetjes flex

  • 05 Maart 2012 - 18:13

    Dave:

    Jeffke tog, ge blijft me tog eene pracht gozer he ;) Maar goed om te horen dat t ondanks alles nog gezellig is daar ;)

  • 18 Maart 2012 - 15:02

    Agaath:

    Oh, oh, oh wat een pechvogel ben jij! Hopen dat je snel herstelt en toch weer kunt gaan duiken. Nog veel nieuwe diersoorten gespot? En .... vergeet je stageopdrachten niet ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 15846

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: