Week 12: de grote winnaar - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 12: de grote winnaar - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 12: de grote winnaar

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

09 Mei 2012 | Costa Rica, San Martín

Ik weet niet meer 100 precent precies wat ik heb gedaan in deze week, maar het was weer veel werken. Joren en ik hebben maandag en dinsdag de laatste tuin afgemaakt. Maandag avond hadden we een farm meeting waarbij wij de dingen gingen bespreken wat er allemaal moet gebeuren en we besproken of dat er nog problemen waren per persoon. De geiten was het grootste onderwerp en uiteindelijk hebben we besloten om 1 geit te verkopen. Dat was ook uiteindelijk gelukt in deze week. Haar naam was Floppy en ze was moeilijk te onderhouden en gevaarlijk voor de mensen.
Dinsdagavond hadden we gepokerd met 7 man. Dat was super gezellig. Ik was ook de winnaar van het pokeren. Ik mocht 3 mensen uitzoeken die mij gingen masseren. Per persoon krijg ik een half uur massage! Super chill.
Woensdagavond hadden we een welness meeting. Dit was wel apart en leuk. Eerst deden we allerlei oefeningen en uiteindelijk kreeg elk persoon een massage voor 10 min. Dat was suoper chill.
Donderdag hebben Joren en ik een hele gleuf gevragen om het waterafvoer van de vijvers te regelen. Dit was best zwaar. In de middag hebben we foto's gemaakt voor ons project.
Zaterdag gingen we terug naar San José. We gingen later naar Alajuela naar het afscheidfeest van Kim, een persoon hier op de boerderij. De hostel in Alajuela was super chill. Ik had een 2 persoonsbed voor mijzelf. Het feest was super gezellig.
Zondag hadden we afscheid genomen van Kim, ook van Alicia en Valora want die gingen ook weg. Laat in de middag zijn Joren en ik weer naar onze oude vertrouwde Costa Rica Backpackers hostel gegaan. In de avond ben ik weer uit geweest met Marcela. Was ook heel gezellig.

  • 09 Mei 2012 - 21:07

    Oma:

    heyy,jeffrey,fijn dat je weer terug bent op je stek in costa rica,!! hopelijk daar nog een fijne tijd want het schiet al op he,nog 73 dagen en dan weer thuis!geniet nog effe! groetjes, oma en opa,xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Martín

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 15842

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: