Week 14: back at the farm - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu Week 14: back at the farm - Reisverslag uit San Martín, Costa Rica van Jeffrey Damen - WaarBenJij.nu

Week 14: back at the farm

Door: Jeffrey Damen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

14 Mei 2012 | Costa Rica, San Martín

Maandag na het afscheidfeest zijn we 's middags terug gegaan naar San José, weer een nachtje wezen slapen bij Costa Rica Backpackers, het was ook leuk om weer bekenden te zien.
Dinsdagochtend om 11 uur hebben we de bus genomen naar Puriscal. Joshua was in de stad dus we hebben ff op hem gewacht, zijn daarna samen wat gaan eten samen met meer mensen van de boerderij. Daarna zijn Joren en ik onze Divemaster application form ingescanned en opgestuurd naar Guillermo. Toen zijn we met de Jeep terug gegaan naar de boerderij. We deden het ff rustigaan op de boerderij, we hadden weer lekkere en gezonde diner.
Woensdag begon het hard werken weer. Joren en ik moesten goten maken bij de planten, dit is voor tegen erosie. In de middag hadden we niks gedaan omdat het regende. In de avond hebben we New Kids Nitro gekeken.
Donderdagochtend gingen Joren en ik de goten afmaken, ik kwam wat later omdat ik het ontbijt moest afwassen. Na het graven gingen Joren en ik foto's maken voor het project. Toen ik daarmee klaar was ging ik gras hakken samen met Carlos, kon ik mijn machete weer mooi aan het werk brengen.
In de middag regende het superhard. Dus konden we helaas niks doen.
Vrijdag hebben Joren en ik een hek gebouwd. Ik moest voor hout de boom inklimmen, dit was was wel leuk, alleen het minder leuke was dat ik niet wist dat er recht ondermij in de boom een bijen nest zat, ik ben er door 1 gestoken, dat deed verrekes pijn, ik sprong als een idioot uit de boom. Uiteindelijk hebben we het toch afgekregen. In de middag gingen we de foto's determineren.
Zaterdagochtend heb ik de bomen ondergespoten met Amigo, daarna ben ik Caterina gaan helpen met het bamboo huis, ik moest samen met haar de bamboe schoonmaken. Dit was wel chill werk, een keer wat rustigs voor de verandering. Zaterdagmiddag lekker vrij!
Zondag was een geweldige dag, er was een voetbalwedstrijd hier in de buurt, we zijn daar met een groep naartoe gegaan en hebben lekker gedronken en genoten van de wedstrijd, helaas ging het regenen en gingen we naar huis. Thuis hebben we lekker nog door gefeest. Het was super gezellig.

  • 14 Mei 2012 - 21:29

    Stan:

    Leuk te horen dat het goed gaat, helaas van het bijennest :/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Martín

Jeffrey

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 15848

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

NATIN MBO Suriname

07 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Pura Vida

Landen bezocht: